0

Regulamin

REGULAMIN KONSMETAL24

Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy że zakład produkcyjny ma opóźnienia. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym biurem celem potwierdzenia terminu realizacji.


Zawarcie umowy pomiędzy Klientem, a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (KONSMETAL - POLTREZOR SPÓŁKA JAWNA J. KOWRYGO, M. KOWRYGO, ul. AL. JEROZOLIMSKIE 103, Warszawa 02-011). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

I.    Definicje:
1.    Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93)
2.    Sprzedający– KONSMETAL- POLTREZOR SPÓŁKA JAWNA J. KOWRYGO, M. KOWRYGO.
3.    Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera ze Sprzedającym umowę sprzedaży.
4.    Użytkownik – osoba, która zaakceptowała regulamin.

II.    Dane Sprzedającego
Sklep www.konsmetal24.pl jest prowadzony przez firmę:
KONSMETAL - POLTREZOR SPÓŁKA JAWNA J. KOWRYGO, M. KOWRYGO
ul. AL. JEROZOLIMSKIE 103, Warszawa 02-011
NIP: 527-015-94-92 ;
numer KRS: 0000079698
tel./fax. 22 622-59-68
tel. 22 629-80-11
tel. 22 629-61-29
e-mail: sejfy@konsmetal24.pl
Centralna ewidencja i informacja o działalności gospodarczej prowadzona jest przez Ministra Gospodarki.
KONTO BANKOWE: BNP Paribas Bank Polska S.A.
Nr rachunku bankowego:12 1750 0009 0000 0000 0169 8737
dalej nazywany „Sprzedającym”.

III.   Sposób porozumiewania się pomiędzy Klientem i Sprzedającym
Przy zawarcia umowy na odległość porozumiewanie się Klienta ze Sprzedającym będzie odbywał się za pomocą:
1.    poczty elektronicznej z adresów mailowych, adres Sprzedającego: sejfy@konsmetal24.pl
2.    telefonu, pod numerami Sprzedającego tel./fax. 22 622-59-68 ; tel./fax. 22 629-80-11 ; tel. 22 629-61-29,
 koszt korzystania z połączenia zgodny ze stawkami operatora, z którego usług korzysta Klient.

IV.   Zamówienia
1.    Zamówienia można składa przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
2.    Zamówienia można składać w następujący sposób:
-     poprzez formularz dostępny na stronie internetowej www.konsmetal24.pl podając model produktu, rodzaj jego wyposażenia dodatkowego, dane do faktury oraz adres dostawy i numeru telefonu kontaktowego.
3.    Dokonywanie zakupów w Sklepie jest możliwe;
a)    przez formularz - dla Użytkowników zarejestrowanych i posiadających swoje Konto.
b)    wysyłając wiadomość tekstową na adres sejfy@konsmetal24.pl

4.    Opublikowane w sklepie internetowym informacje o produktach nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży;

5.     Złożenie zamówienia (nawet, jeżeli od razu zostało opłacone) jest równoznaczne ze złożeniem sprzedawcy oferty nabycia określonego produktu (którą sprzedawca może, według własnego wyboru, przyjąć lub odrzucić);

6. Po złożeniu zamówienia, system elektroniczny wyświetli Klientowi na monitorze komputera poniższą informację;

„Dziękujemy za okazanie chęci zakupu oferowanego przez nas produktu. Większość produktów jest już wytworzona lub na końcowym etapie produkcji i wystarczy, że potwierdzimy Państwu widniejącą cenę i określimy termin wysyłki. Natomiast część produktów musi zostać wykonana na indywidualne zamówienie, w tym przypadku do potwierdzenie przyjęcia zamówienia musimy mieć wyliczoną jego aktualną cenę. Uaktualnienie ceny jest niezbędne ze względu na ogólnoświatowe wahania cen surowców i komponentów oraz szalejąca inflacja. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia określającego jego cenę, warunki płatności oraz termin realizacji określimy osobnym E-mailem. Pozdrawiamy, Konsmetal-Poltrezor Sp.J. tel./fax. (22) 622-59-68, (22) 629-80-11”

W potwierdzeniu e-mail zostanie przesłana informacja, że zamówienie wymaga potwierdzenia jego przyjęcia.

7.    W celu sfinalizowania zamówienia Klient zobowiązany jest do wybrania lub odrzucenia zaproponowanych warunków przez sklep internetowy i powiadomić o tym sklep internetowy.

8.   Termin realizacji zamówienia rozpoczyna swój bieg:
a)    w przypadku zamówień płatnych przelewem lub poprzez system płatności elektronicznych – po zaksięgowaniu określonej kwoty pieniężnej na rachunku bankowym Sprzedającego.
b)    w przypadku, zamówień płatnych przy odbiorze - po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedającego określonej kwoty tytułem zaliczki. W wyniku indywidualnych negocjacji, Sprzedający może odstąpić od wpłaty zaliczki jako warunku uruchomienia zamówienia.
c)    Sposób płatności w tym wysokość zaliczki każdorazowo określana jest indywidualnie, W zależności od rodzaju produktu i jego dostępności. Warunek zaliczki nie dotyczy instytucji budżetowych, banków oraz instytucji cieszących się dużym zaufaniem publicznym.
8.    Realizacja zamówienia uzależniona jest od dostępności towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i ma prawo podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). (Warunki dostawy)
9.    Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na dany towar, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
10.    Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura lub paragon. Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.
11.    Klient ma prawo dokonywać zmian w zamówieniu do momentu sprzedaży tj. do wystawienia faktury. Klient ma prawo wycofać złożone zamówienie w całości do momentu wysłania towaru. Wprowadzanie powyższych zmian należy dokonywać poprzez Biuro Obsługi Klienta – e-mail pod adresem: sejfy@konsmetal24.pl .
12.    Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Dostępność prezentowanych produktów jest ważna do wyczerpania zapasów, a podawane ceny nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty internetowego sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

V. Sposoby zapłaty i dostawa
1.    Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Klient ma prawo odebrać zakup poprzez zamówionego samodzielnie kuriera (Sprzedający przygotowuje wtedy tylko przesyłkę do odbioru).
2.    Koszty i szczegóły dostawy zamówienia określone są w warunkach dostawy (kliknij).
- Koszt dostawy firmą kurierską pod drzwi budynku bez wnoszenia na terenie kraju podane są indywidualnie przy każdym produkcie.

- Koszt dostawy naszym serwisem na terenie kraju wynosi 2,00 zł netto (2,46 zł brutto) za każdy przejechany kilometr „tam i z powrotem”. Koszty wstawienia oraz montażu przez nasz serwis wyliczane są indywidualnie w zależności od warunków lokalowych oraz od modelu produktu.
3.    Jeżeli zamówiony produkt znajduje się w magazynie, to czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, chyba że stan magazynowy produktu ukazuje inny czas realizacji zamówienia. Dla wyrobów, które produkowane są na indywidualne zamówienie czas realizacji wynosi do 60 dni roboczych. Staramy się posiadać w magazynie większość modeli w wersji podstawowej (z zamkiem kluczowym)
Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku, gdy czas realizacji zamówienia przekracza 60 dni Klient zostanie o tym poinformowany. W takim przypadku Klient ma prawo ustosunkować się do zaistniałej sytuacji zgodnie z pkt. 4 ust. 8. Po otrzymaniu przesyłki, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki bez względu na stan opakowania. Jeżeli przesyłka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia, to należy spisać protokoł szkodowy. Tylko on jest podstawą do reklamacji.
4.    Termin otrzymania przesyłki uzależniony jest od wybranego przez Klienta sposobu dostawy towaru. Przy dostawach pocztą (wg ofert Poczty Polskiej) czas realizacji wynosi około 2 - 4 dni robocze, przy dostawie kurierem (wg ofert firmy kurierskiej) 1 – 2 dni robocze.
5.    Obowiązują następujące formy płatności za zamówione towary:
- przelewem bankowym na rachunek: Raiffeisen Polbank S.A.
Nr rachunku bankowego: 12 1750 0009 0000 0000 0169 8737  
(w tytule przelewu prosimy o podanie nr zamówienia otrzymanego w wiadomości e-mail).
- płatność przy odbiorze – dopłata określonej kwoty po odliczeniu od całej kwoty zamówienia wpłaconej prze Klienta sumy tytułem zaliczki.
- poprzez system płatności elektronicznych PayU oraz Przelewy 24
 - kartą płatniczą - VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
- szybki przelew z mBanku – Transfer
- szybki przelew z MultiBanku – MultiTransfer
- szybki przelew z Inteligo  - Intelipay

6. Aby otrzymać fakturę VAT należy podczas składania zamówienia podać pełne dane do faktury (z podaniem numeru NIP). Jeżeli podczas składania zamówienia nie zaznaczyli Państwo opcji faktury lub nie podali numeru NIP do faktury, zgodnie z przepisami obowiązującymi od 01.01.2020, nie mamy możliwości wystawienia do takiego zakupu faktury VAT.

VI.   Zawarcie umowy

1.    Do finalnego zawarcia umowy sprzedaży dochodzi dopiero wówczas, gdy sprzedawca prześle klientowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia potwierdzającego cenę, termin realizacji oraz warunki płatności.
2.    Realizacja zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sprzedającego.
3.    Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (faktura/paragon) jest wysyłany wybranym przez sklep internetowy przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

VII.   Odstąpienie od umowy sprzedaży
1.    Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (dalej OPK). Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Klient może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpienia od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać TUTAJ (kliknij). A także poniżej w załączniku do niniejszego regulaminu.
2.    Klient nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku odstąpienia od umowy z wyjątkiem sytuacji:
- gdy Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego. Sprzedający nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, chyba że Sprzedający zgodzi się ponieść ww. koszty.
3.    W celu odstąpienia od umowy powinien złożyć Sprzedającemu swoje oświadczenie na piśmie lub mailem na adres: sejfy@konsmetal24.pl . Dla zachowania ustawowego terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem (w przypadku oświadczenia wysłanego pocztą decyduje data stempla). Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a.    dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a.i.    obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
a.ii.    polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
b.    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
4.    W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta drogą elektroniczną Sprzedający zobowiązany jest niezwłocznie przesłać Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ww. sposób
5.    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6.    Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7.    Jeżeli Sprzedający nie zaproponuje, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.    Klient powinien zwrócić rzecz Sprzedającemu (zalecamy zwrot wraz z paragonem/fakturą, co ułatwi Sprzedającemu zwrot) lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
9.    Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść.
10.  Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował Klienta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 OPK, co jednak miało miejsce w punkcie 7 niniejszego regulaminu.
11.    W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedającego lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Klientem. Klient nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach poprzedzających.
12.    Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedający informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.
13.    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu miedzy innymi do umów:
a)     o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d)    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
e)    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

VIII.   Ceny
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

IX.    Postępowanie reklamacyjne
1.    Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93). Sprzedający jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2.    Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sejfy@konsmetal24.pl . Przy zgłoszeniu reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu do korespondencji, numeru telefonu oraz rodzaju i daty stwierdzenia wady rzeczy, co ułatwi Sprzedającemu jej rozpatrzenie.
3.    Przy sprzedaży między przedsiębiorcami Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na ja dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
4.    Składając reklamację Sprzedający zaleca podanie danych kontaktowych Klienta, opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedającego, a także, o ile to możliwe, dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Zalecamy wypełnienie formularza reklamacyjnego.
5.    Sprzedający odpowiada wobec Klienta niebędącego Konsumentem na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi.
6.    Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie do 14 dni od jej złożenia lub dostarczenia Towaru, jeżeli będzie to niezbędne do rozpoznania reklamacji.
7.    Po zgłoszeniu reklamacji Klient zobowiązany jest, na żądanie Sprzedającego, jeżeli rozpatrzenie reklamacji tego wymaga, dostarczyć reklamowany Towar na adres wskazany przez Sprzedającego. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedającego. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedający.

X.    Postanowienia końcowe
1.    Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem. Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia rzeczy Klientowi bez wad.
2.    O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 14 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
3.    Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin (www.konsmetal24.pl). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki po sprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
4.    Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego
w następujących przeglądarkach: IE wersja 11 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu www.konsmetal24.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
5.    Sprzedający informuje o kodeksie dobrych praktyk, z którym należy się zapoznać, a o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim.
6.    Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
7.    Podane przez Klientów dane osobowe (KONSMETAL - POLTREZOR SPÓŁKA JAWNA J. KOWRYGO, M. KOWRYGO ul. AL. JEROZOLIMSKIE 103 Warszawa 02-011) zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności. Klient dokonujący zakupu w www.konsmetal24.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) dla celów realizacji zamówienia.
8.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo ustalony według zasad obowiązujących w prawie.

XI. Regulamin
1.    Regulamin wchodzi w życie 09.02.2022 roku.
2.    Klient może pobrać Regulamin w każdym czasie, zapisać go na trwałym nośniku lub wydrukować.
3.    Informacje o Towarach podane na stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy.
4.    W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie w szczególności przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014, poz. 827),Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 93 poz. 47 z późn. zm.) Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), oraz Ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 49, poz. 508 z poźn. zm.).
5.    Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
6.    Użytkownik nie jest zobowiązany do złożenia kaucji lub udzielenia jakichkolwiek innych gwarancji finansowych.
7.    Zmiana Regulaminu staje się skuteczna wobec Użytkownika w terminie 14 dni od momentu udostępnienia treści zmienionego Regulaminu. Usługi świadczone przed wejściem w życie zmian są regulowane na zasadach dotychczas obowiązującego Regulaminu.
8.    Informacja o zmianie Regulaminu pojawi się na stronie głównej Serwisu oraz Użytkownik zostanie powiadomiony poprzez wiadomość e-mail o zmianach.
9.    Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.


Kontakt ze sklepem

Właścicielem sklepu jest firma Konsmetal-Poltrezor Sp.J.